Hmmm... lazatnya dpedas

Hmmm...  lazatnya dpedas

Sunday, February 21, 2016

Cara Penyediaan


D'Pedas Kambing Perap
Emmm...  sedapnya kambing perap D'pedas ni...  selamat mencuba


Kambing Perap Beku D'Pedas dari daging kambing muda Australia. Diperap menggunakan rempah berkualiti tinggi. Sedap dimakan begitu shaja. "Nyosa tak Raso"

Dengan kualiti rasa selazat ini, menjadikan harganya murah dari pasaran, sangat berbaloi dengan nilai wang anda. Ianya sangat sesuai dijamu kepada tetamu yang bertandang ke rumah, bbq, berkelah, berkhemah, majlis keramaian, pesta dan sebagai buah tangan kepada rakan anda.

Mudah dimasak dengan menggunakan pemanggang ajaib, kuali tidak melekat, di atas arang, kuali burger dan juga oven. Tanpa perlu gunakan minyak sekaligus dapat mengurangkan pengambilan kolestrol.

Didatangkan dalam 3 saiz pek:
Saiz S : 250g - 1-2 orang makan (RM 11)
Saiz M : 500g - 2-4 orang makan (RM 20.50)
Saiz L : 1000g - 6- 8 orang makan (RM 38)

Setiap paket sudah di potong senipis 1~2cm, diperap dengan bahan perapan istimewa dan divakum paketnya.

Cara Penyediaan :


  1.  Biarkan daging lembut dahulu dengan pek yang telah dibuka atau belum. 
  2. Asingkan kuah dan masukkan kuantiti daging yang dikehendaki di atas kuali tidak melekat (non   stick pan) atau atas bara api
  3. Masak/panggang/ bara  selama 4-5 minit . Gunakan api kecik atas daging tidak menjadi keras dan masak dengan sempurna.
  4. Campurkan kuah lebihan secukup rasa, tak perlu banyak ,ikut kesesuaian rasa. Terbalikkan dan masak dalam 2 minit lagi, sedia untuk dihidang.
Selamat menjamu selera!!

2 comments: